W każdym z kilkudziesięciu punktów rozmieszczonych w wielu województwach w kraju, wykorzystywane są sprawdzone, nowoczesne oraz ekologiczne technologie. Klienci nie tylko mogą umyć swoje auta dedykowanymi środkami chemicznymi, dystrybuowanymi pod odpowiednio dopasowanym ciśnieniem, ale również skorzystać z dodatkowej opcji jaką jest uzupełnienie płynu do spryskiwaczy. Na myjni akceptowanych jest wiele form płatności, a faktury można wystawić online. Dodatkowo każdy użytkownik ma możliwość dołączenia do programu lojalnościowego.
Intuicyjny system WMS
Efektywne zarządzanie magazynem, szczególnie obsługującym kilkadziesiąt punktów w całej Polce, jest sporym wyzwaniem. Nieustanne monitorowanie towarów, dostaw, terminów oraz zapewnianie przepływu informacji to setki powtarzalnych zadań, przy których łatwo o ludzki błąd. Dlatego we współpracy z Banieczką, stworzyliśmy kompleksowy system zarządzania magazynem. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowane oprogramowanie WMS (Warehouse Management System), którego zadaniem jest zwiększyć kontrolę, podnieść efektywność działań oraz ułatwić komunikację pomiędzy pracownikami biurowymi a magazynierami, kurierami i menedżerami myjni.
Praktycznym uzupełnieniem projektu systemu jest aplikacja dla menedżerów myjni i kurierów. Dzięki kilku kliknięciom w smartfonie pracownik może odebrać dostawę, odnotować fakt uzupełnienia beczek, czy przeprowadzić inwentaryzację. Aplikacja jest zintegrowana z systemem WMS, co znacznie usprawnia przepływ informacji pomiędzy wieloma punktami firmy.
Kolejnym usprawnieniem wspierającym zarządzanie stanem magazynowanych cieczy jest wykorzystanie czujników monitorujących poziom chemii w beczkach. W tym celu opracowaliśmy i wykonaliśmy prototyp urządzeń pomiarowych oraz oprogramowanie zapisujące przekazywane odczyty. Dzięki zdalnej konfiguracji, automatycznemu raportowaniu i powiadamianiu o przekroczeniu stanu minimalnego w zbiorniku, dostęp do bieżących danych odbywa się w czasie rzeczywistym. Jest to rozwiązanie bezpośrednio wpływające na ciągłość działania myjni.
Aplikacja daje możliwość zarządzania dostawami i stanem magazynowym myjni.
Przyjmowanie dostaw - Ułatwia odbiór towaru i weryfikację jego kompletności, wraz z dokumentują zdjęciową.
Aktualizacja stanu beczek - Pozwala na intuicyjne uzupełnianie stanu beczek poprzez wskazanie ilości chemii dolanej z zapasów magazynowych myjni.
Inwentaryzacja w zasięgu ręki - Umożliwia weryfikację rzeczywistego stanu magazynowego i jego zgodności z danymi w systemie. Na tej podstawie pozwala sprawnie przeprowadzić inwentaryzację.
Zgłaszanie zapotrzebowania - Prosty sposób zgłaszania zapotrzebowania na wyczerpujące się produkty dzięki podpowiedziom oraz określonym stanom minimalnym na myjni.
Przed rozpoczęciem realizacji została przeprowadzona analiza potrzeb klienta, na podstawie której przygotowaliśmy specyfikację wymaganych funkcjonalności WMS i aplikacji PWA. W trakcie prac nad projektem zidentyfikowaliśmy potrzebę integracji rozwiązania z systemem ERP funkcjonującym w przedsiębiorstwie klienta. W rezultacie powstałe narzędzie ułatwiło codzienną pracę menedżerów myjni, magazynierów, kurierów oraz administracji.
Alerty dotyczące konieczności zamówienia brakujących towarów są generowane automatycznie w systemie WMS i wysyłane do menedżera myjni. W aplikacji może on sprawdzić wiadomość, w której pojawia się również informacja o minimalnej ilości jaką musi zamówić, by nadzorowany przez niego punkt mógł optymalnie funkcjonować.
System przetwarza ogromną ilość danych, więc aby ułatwić pracę użytkownikom, został wyposażony w wiele filtrów i opcji sortowania. Ponadto daje użytkownikowi dodatkowe możliwości:
W celu optymalizacji pracy działu finansowo-księgowego oraz usprawnieniu przepływu informacji w całym przedsiębiorstwie WMS został zintegrowany z funkcjonującym u klienta systemem klasy ERP, Comarch Optima. Komunikacja pomiędzy systemami odbywa się za pomocą web API. Dzięki temu, w czasie rzeczywistym, na podstawie działań pracowników, korzystających z aplikacji PWA i systemu WMS, w Optimie tworzone są dokumenty magazynowe. Zatwierdzenie każdego dokumentu skutkuje automatyczną aktualizacją stanów magazynowych w systemie WMS.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Block quote
Ordered list
Unordered list
Bold text
Emphasis
Superscript
Subscript
Praktycznym uzupełnieniem projektu systemu jest aplikacja dla menedżerów myjni i kurierów. Dzięki kilku kliknięciom w smartfonie pracownik może odebrać dostawę, odnotować fakt uzupełnienia beczek, czy przeprowadzić inwentaryzację. Aplikacja jest zintegrowana z systemem WMS, co znacznie usprawnia przepływ informacji pomiędzy wieloma punktami firmy.
Kolejnym usprawnieniem wspierającym zarządzanie stanem magazynowanych cieczy jest wykorzystanie czujników monitorujących poziom chemii w beczkach. W tym celu opracowaliśmy i wykonaliśmy prototyp urządzeń pomiarowych oraz oprogramowanie zapisujące przekazywane odczyty. Dzięki zdalnej konfiguracji, automatycznemu raportowaniu i powiadamianiu o przekroczeniu stanu minimalnego w zbiorniku, dostęp do bieżących danych odbywa się w czasie rzeczywistym. Jest to rozwiązanie bezpośrednio wpływające na ciągłość działania myjni.
Aplikacja daje możliwość zarządzania dostawami i stanem magazynowym myjni.
Przyjmowanie dostaw - Ułatwia odbiór towaru i weryfikację jego kompletności, wraz z dokumentują zdjęciową.
Aktualizacja stanu beczek - Pozwala na intuicyjne uzupełnianie stanu beczek poprzez wskazanie ilości chemii dolanej z zapasów magazynowych myjni.
Inwentaryzacja w zasięgu ręki - Umożliwia weryfikację rzeczywistego stanu magazynowego i jego zgodności z danymi w systemie. Na tej podstawie pozwala sprawnie przeprowadzić inwentaryzację.
Zgłaszanie zapotrzebowania - Prosty sposób zgłaszania zapotrzebowania na wyczerpujące się produkty dzięki podpowiedziom oraz określonym stanom minimalnym na myjni.
Alerty dotyczące konieczności zamówienia brakujących towarów są generowane automatycznie w systemie WMS i wysyłane do menedżera myjni. W aplikacji może on sprawdzić wiadomość, w której pojawia się również informacja o minimalnej ilości jaką musi zamówić, by nadzorowany przez niego punkt mógł optymalnie funkcjonować.
Intuicyjny system WMS
Efektywne zarządzanie magazynem, szczególnie obsługującym kilkadziesiąt punktów w całej Polce, jest sporym wyzwaniem. Nieustanne monitorowanie towarów, dostaw, terminów oraz zapewnianie przepływu informacji to setki powtarzalnych zadań, przy których łatwo o ludzki błąd. Dlatego we współpracy z Banieczką, stworzyliśmy kompleksowy system zarządzania magazynem. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowane oprogramowanie WMS (Warehouse Management System), którego zadaniem jest zwiększyć kontrolę, podnieść efektywność działań oraz ułatwić komunikację pomiędzy pracownikami biurowymi a magazynierami, kurierami i menedżerami myjni.
System przetwarza ogromną ilość danych, więc aby ułatwić pracę użytkownikom, został wyposażony w wiele filtrów i opcji sortowania. Ponadto daje użytkownikowi dodatkowe możliwości:
Przed rozpoczęciem realizacji została przeprowadzona analiza potrzeb klienta, na podstawie której przygotowaliśmy specyfikację wymaganych funkcjonalności WMS i aplikacji PWA. W trakcie prac nad projektem zidentyfikowaliśmy potrzebę integracji rozwiązania z systemem ERP funkcjonującym w przedsiębiorstwie klienta. W rezultacie powstałe narzędzie ułatwiło codzienną pracę menedżerów myjni, magazynierów, kurierów oraz administracji.