Wraz z VOX pracowaliśmy nad powstaniem, a obecnie nad dalszym rozwojem innowacyjnej platformy DESKVOX wpierającej codzienną pracę doradców w salonach i biurach obsługi klienta. Jej podstawowym zadaniem jest umożliwienie tworzenia atrakcyjnej, czytelnej i kompleksowej oferty oraz złożenie zamówienia na urządzeniu mobilnym lub stacjonarnym. Dostępna jest na rynkach międzynarodowych w różnych opcjach językowych, np. polskiej, hiszpańskiej i angielskiej, z niedaleką perspektywą rozszerzenia również o inne języki.
Spójnie działający system narzędzi, takich jak platforma DESKVOX, e-commerce i VOXBOX, na rynku polskim i meksykańskim to spełnienie istotnego celu w odniesieniu również do doradców, którzy w jednym miejscu mają dostęp do wszelkich procesów. Przepływ zamówień dzięki założeniu omnichannel odbywa się zarówno pomiędzy doradcą a klientem, jak i w drugą stronę. W projekcie o międzynarodowym zasięgu nieodzowna jest możliwość zarządzania strukturą krajów, punktów sprzedaży, partnerów czy doradców. Dodatkowym ułatwieniem jest wysoka skalowalność, zarówno architektury, jak i funkcjonalna, elastyczność i wydajność.
Wyjątkowa dojrzałość biznesowa klienta pozwoliła na poprzedzenie realizacji wnikliwym procesem analizy potrzeb i wymagań różnych działów realizacyjnych VOX z uwzględnieniem perspektyw rozwojowych firmy. Dzięki temu stworzone rozwiązanie pozwala na pełną skalowalność i dostosowanie się do warunków dynamicznie dyktowanych przez rynek.
Kolejnym krokiem na naszej wspólnej drodze do celu było stworzenie responsywnych makiet i ich konfrontacja z użytkownikami końcowymi, pełniącymi w organizacji zróżnicowane role. Pozwoliło to na zebranie feedbacku i ulepszenie projektowanego rozwiązania, tym samym optymalizując produkt końcowy.
Jednym z głównych założeń projektu było udostępnienie przejrzystego, wydajnego systemu z dostępem do materiałów marketingowych i produktowych. Rozwiązanie ma zoptymalizować przygotowywanie i wysyłkę ofert przez doradców w salonach VOX. Wyzwaniem w tym aspekcie było dostarczenie jednego interfejsu, umożliwiającego przeprowadzenie wszystkich procesów związanych z realizacją zamówień, niezależnie od kanału kontaktu z klientem.
Projekt realizujemy w pełnej symbiozie z przedstawicielami różnych działów VOX. Tworząc jeden, zwarty, samoorganizujący się zespół IT pracujemy w metodologii Agile. Po latach współpracy możemy powiedzieć, że jesteśmy nie tylko zgranym teamem, ale również mamy doświadczenie w świadomym i dojrzałym stosowaniu Scruma w projekcie.
Aplikacja stanowi integralną część ekosystemu łączącego produkty, narzędzia i partnerów VOX na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Głównym założeniem jest budowanie pozytywnego, spójnego doświadczenia klientów przechodzących przez wszystkie elementy omnichannel i przełączającego się pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Block quote
Ordered list
Unordered list
Bold text
Emphasis
Superscript
Subscript
Dotarcie z produktami i modelem biznesowym VOX do klientów na całym świecie jest kluczowe dla naszej globalnej strategii cyfrowej. Partnerstwo z X-ONE odegrało istotną rolę w tym procesie. Dzięki ich zaangażowaniu i inicjatywie oraz łączącemu nas zamiłowaniu do innowacji uruchomiliśmy platformę obsługującą sprzedaż online i offline – na początek w Meksyku, by dalej wprowadzać ją na kolejne rynki.
Zaprojektowane wspólnie rozwiązania w naszym ekosystemie realizują założenia strategii omnichannel zapewniając klientom spójne doświadczenie zakupowe.
Lucyna Michniewicz-Ślaska
CIO w VOX Capital Group
Wyjątkowa dojrzałość biznesowa klienta pozwoliła na poprzedzenie realizacji wnikliwym procesem analizy potrzeb i wymagań różnych działów realizacyjnych VOX z uwzględnieniem perspektyw rozwojowych firmy. Dzięki temu stworzone rozwiązanie pozwala na pełną skalowalność i dostosowanie się do warunków dynamicznie dyktowanych przez rynek.
Kolejnym krokiem na naszej wspólnej drodze do celu było stworzenie responsywnych makiet i ich konfrontacja z użytkownikami końcowymi, pełniącymi w organizacji zróżnicowane role. Pozwoliło to na zebranie feedbacku i ulepszenie projektowanego rozwiązania, tym samym optymalizując produkt końcowy.
Jednym z głównych założeń projektu było udostępnienie przejrzystego, wydajnego systemu z dostępem do materiałów marketingowych i produktowych. Rozwiązanie ma zoptymalizować przygotowywanie i wysyłkę ofert przez doradców w salonach VOX. Wyzwaniem w tym aspekcie było dostarczenie jednego interfejsu, umożliwiającego przeprowadzenie wszystkich procesów związanych z realizacją zamówień, niezależnie od kanału kontaktu z klientem.
Aplikacja stanowi integralną część ekosystemu łączącego produkty, narzędzia i partnerów VOX na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Głównym założeniem jest budowanie pozytywnego, spójnego doświadczenia klientów przechodzących przez wszystkie elementy omnichannel i przełączającego się pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
Spójnie działający system narzędzi, takich jak platforma DESKVOX, e-commerce i VOXBOX, na rynku polskim i meksykańskim to spełnienie istotnego celu w odniesieniu również do doradców, którzy w jednym miejscu mają dostęp do wszelkich procesów. Przepływ zamówień dzięki założeniu omnichannel odbywa się zarówno pomiędzy doradcą a klientem, jak i w drugą stronę. W projekcie o międzynarodowym zasięgu nieodzowna jest możliwość zarządzania strukturą krajów, punktów sprzedaży, partnerów czy doradców. Dodatkowym ułatwieniem jest wysoka skalowalność, zarówno architektury, jak i funkcjonalna, elastyczność i wydajność.
Platforma DESKVOX w myśl podejścia Mobile first zaprojektowana została w szczególności pod urządzenia mobilne – tablety będące codziennym narzędziem pracy doradców w salonie. Dzięki temu możliwe jest złożenie zamówienia od początku do końca w dowolnym miejscu i czasie.
Projekt realizujemy w pełnej symbiozie z przedstawicielami różnych działów VOX. Tworząc jeden, zwarty, samoorganizujący się zespół IT pracujemy w metodologii Agile. Po latach współpracy możemy powiedzieć, że jesteśmy nie tylko zgranym teamem, ale również mamy doświadczenie w świadomym i dojrzałym stosowaniu Scruma w projekcie.