Widok aplikacji do zarządzania transportem zbóż

Agrii TMS

APLIKACJA DO ZARZĄDZANIA TRANSPORTEM ZBÓŻ

TMS Zboża to rozwiązanie usprawniające realizację transportu zbóż

System dedykowany TMS Zboża stanowi wielofunkcyjne narzędzie wspierające optymalizację procesów logistycznych. Stworzony został z myślą o usprawnieniu pracy logistyków i doradców odpowiedzialnych za pozyskiwanie oraz planowanie transportów zbóż zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
Dzięki dodatkowej aplikacji mobilnej dla kierowców pozyskiwanie dokumentów transportowych zachodzi w dogodniejszy i szybszy niż tradycyjny sposób.

widok aplikacji mobilnej Agrii

Wyznaczanie tras

Znaczącym ułatwieniem procesu planowania transportu jest funkcjonalność wyznaczania tras. Dzięki optymalizatorowi logistycy są w stanie precyzyjnie określić wykonalność realizacji planu, wybrać najbardziej efektywny w odniesieniu do danych warunków wariant oraz dokładnie oszacować finalny koszt.

Panel do zarządzania transportem z mapą trasy i danymi dostawy.

Tworzenie grafików dostaw

Przy równoczesnej realizacji wielu zleceń złożoność konfiguracji dostaw rośnie w niebagatelnym tempie. Ułożenie grafiku dostaw staje się zadaniem niosącym wiele wyzwań związanych z zarządzaniem flotą (np. nachodzące na siebie trasy, koszta, monitoring). W sukurs codziennych działań zespołu logistycznego przychodzi intuicyjna w obsłudze i estetyczna funkcjonalność tworzenia grafików realizacji umów pozwalająca na racjonalne ułożenie harmonogramu dostaw oraz śledzenie ich etapów.

panel grafików dostaw

Tworzenie zleceń transportowych

System umożliwia tworzenie i zarządzanie zleceniami transportowymi. Zastosowane rozwiązania zaprojektowane zostały tak, by usprawnić i uspójnić pracę zespołów zaangażowanych w proces logistyczny. Rozwiązanie to zwiększa transparentność realizacji umów oraz przebiegu transportu jako całości.

panel aplikacji zleceń transportowych

Generowanie i wysyłka dokumentów transportowych

Użytkownicy mają możliwość generowania i wysyłania ustandaryzowanych komunikatów oraz dokumentów transportowych. Funkcjonalności systemu nie tylko znacznie usprawniły komunikację ze wszystkimi stronami dostawy, ale równolegle pozwoliły w prostszy sposób spełnić wymogi formalne oraz polepszyć wizerunek firmy.

Panel do tworzenia wiadomości w systemie Agrii na tle pola uprawnego.

Aplikacja mobilna dla kierowców

Praktycznym uzupełnieniem zaprojektowanych rozwiązań jest dedykowana dla kierowców aplikacja mobilna. Pozwala ona dostawcom zaplanować trasę jednym kliknięciem, a następnie równie sprawnie przesłać dokumenty transportowe. Działania kierowcy są ponadto widoczne w szczegółach zlecenia transportowego i są na bieżąco aktualizowane, co znacznie przyspiesza przepływ informacji.

Aplikacja mobilna do potwierdzania załadunku towaru i śledzenia trasy transportu.

Weryfikacja stanu realizacji umów

Tworzenie szczegółowych, kompletnych raportów przekształciliśmy tak, aby zachodziło w niemal automatyczny, niewymagający nakładów pracy sposób. Podobnie uproszczona została weryfikacja realizacji umów, która przebiega logicznie i płynnie z zachowaniem niezbędnej dokładności.

panel do weryfikacji stanu realizacji umów

Integracja z systemem Microsoft Dynamics AX

Komunikacja pomiędzy systemami to podstawa umożliwiająca wymianę danych i niezakłócone, wydajne funkcjonowanie operatorów logistycznych. Realizacja projektu TMS Zboża wymagała integracji systemu z Microsoft Dynamics AX, prowadząc do uszczelnienia i uproszczenia procesu tworzenia zleceń transportowych.

logo microsoft dynamics ax

Nowy standard realizowania procesu logistycznego

Jako innowator w swojej branży, Agrii Polska wyznacza standardy nie tylko w obszarze produkcji, lecz również dystrybucji i transportu zbóż. Wykorzystując nowoczesne technologie informatyczne i kładąc nacisk na informatyzację zachodzących w logistyce procesów, z powodzeniem kontynuuje przyjętą strategię dynamicznego rozwoju.

maszyna rolnicza do zboża

Technologie, których użyliśmy

Wdrożenie systemu nastąpiło w oparciu m.in. o technologię PHP, z wykorzystaniem frameworka CakePHP oraz zastosowaniem konteneryzacji Docker. Podobnie jak w przypadku innego projektu dla Agrii Polska, wykorzystaliśmy bazę danych Redis.

logo technologii
logo technologii
logo technologii
logo technologii
logo technologii
logo technologii
logo technologii
logo technologii
logo technologii

Wzmocnij swoją firmę narzędziami AI