CASPARLINE PLATFORMA DO MONITOROWANIA WARTOŚCI INWESTYCJI
Rozwiązania zaprojektowane i sprawdzone przez ekspertów
Projektując platformę CasparLine sięgnęliśmy do źródeł w poszukiwaniu wiedzy na temat funkcjonalności potencjalnych rozwiązań przeprowadzając wnikliwe badania użyteczności wśród różnych grup użytkowników. Przede wszystkim klientów, którym jest ona dedykowana, a także dyrektorów sprzedaży, którzy pracują z nią na co dzień.
Efektem prac jest nowoczesne i wydajne narzędzie umożliwiające bieżące monitorowanie inwestycji online dzięki nieograniczonemu wglądowi w stan portfela inwestycyjnego.
Portfel zarządzany w dowolnym miejscu i czasie
Dzięki zarówno platformie, jak i aplikacji mobilnej klienci zyskują do niego dostęp bez ograniczeń z każdego miejsca na świecie. W obecnych warunkach utrudnionej możliwości aranżowania spotkań z opiekunami klienta to więcej niż wygoda, o czym przekonali się inwestorzy.
Prędkość działania i bezpieczeństwo zapewnia zastosowanie technologii PWA.
Kompleksowe zarządzanie danymi
Przegląd portfela w widoku dashboardu to dogodny dostęp do wszystkich podstawowych danych w ramach wielu portfeli: ich struktury i historii zmian - stopy zwrotu oraz wycen aktywów w wybranym okresie z przejrzystą prezentacją w formie interaktywnych wykresów.
Struktura portfela
Pełna prezentacja struktury portfela wyświetlana jest w określonym przez użytkownika przedziale czasowym. Poza danymi historycznymi dają pełną, dynamiczną informację o zawartości inwestycji w podziale na typy, rynki oraz waluty.
Komentarze - sytuacja rynkowa na wyciągnięcie ręki
Specjaliści z Caspar Asset Management regularnie przygotowują komentarze i analizy inwestycyjne, dzięki którym klienci zawsze są na bieżąco z sytuacja rynkową. Do ich dyspozycji pozostają w dedykowanej strefie aktualności i komentarze rynkowe. Wszystko w formie przystępnej, podzielonej na kategorie bazie wiedzy.
Ważne pliki wygodnie i bezpiecznie w chmurze
Użytkownicy mają dostęp do istotnych pod kątem zarządzania posiadanym portfelem materiałów. Są to otagowane według kategorii dokumenty, takie jak zestawienia operacji i raporty, wyceny portfela, regulaminy i inne.
Klienci informowani są o pojawieniu się nowych materiałów dzięki systemowi powiadomień.
System oceny jakości obsługi
Mając na uwadze istotne znaczenie odpowiedzi zwrotnej oraz pozytywnego doświadczenia użytkowników, okresowo wyświetlana jest propozycja wypełnienia ankiety oceny jakości obsługi.
Niezawodność, jakość… zadowolenie!
Specjaliści w branży i profesjonalni w każdym calu – tak możemy opisać naszego Klienta. Dlatego chcieliśmy, by opisowi temu odpowiadało zaprojektowane rozwiązanie. Więcej o tym, jak działa CasparLine wraz z prezentacją narzędzia i jego podstawowych funkcji w krótkim tutorialu poświęconym platformie.